18 Ocak 2013 Cuma

Baby On Board

Bu fotoğraf 6 aylık hamileyken kızkardeşimin düğününde çekilmişti. En yakınınızın düğününde hamile olmak zor. Ne giysem sendromları tavan yapıyor. Hadi elbiseyi bir şekilde hallediyorsun ama ayakkabı cidden sorun. Hele benim gibi ayaklarınız çok şiştiyse. Neyse ki yazdı; düğünde banan sandaletler eşlik etmişti.
Bu foto ise doğuma gideceğimiz sabah çekildi. Hazırlıklarımız tamamlanmış ve tabiki heyecan dorukta. Elim, yüzüm, ayaklarım şişlikten nerdeyse patlayacak. Bizi kavuran Ağustos sıcağını da unutmam mümkün değil. Resmen hamileliğimin bonusuydu.

2 yorum:

  1. Çok güzel bir hamileymişsiniz, gözlerinizin içi gülüyormuş resmen:)

    YanıtlaSil
  2. Bahar'cım merhaba,
    Artık Bahar diyorum çünkü bloğumu kurduğum ilk günden beri beni güzel yorumlarınla yalnız bırakmıyorsun. Bu sebeple sana çok teşekkür ediyorum. Aynı dili konuştuğum insanlar ile iletişime geçebilmek benim için çok önemli. Yoksa bu bloğun yazıların bir anlamı olurmuy du?
    Yorum içinde çok teşekkürler. Çocuğun varmı bilmiyorum ama yoksa seninde bu güzel duyguları yaşamanı dilerim.

    YanıtlaSil