20 Ocak 2013 Pazar

3 Yıl Sonra

Fazlası var eksiği yok. Tam 3 sene olmuş sinemaya gitmeyeli. Hamilelikti, doğumdu ve Pamir'i bırakamıyorum sendromu derken koca bir 3 yıl geçmiş. Ben mütemadiyen Pamirle birlikteyken kimbilir hangi filmler geldi geçti sinemalardan. İzlenesi neler neler kaçırdık gidenler bilir:)) Neyse ki artık zincirlerimi kırarak daha doğrusu Pamir'i bırakamama sendromumu alt ederek Evrim ve arkadaşlarımız ile birlikte heryerdeyiz. Peki bu sırada Pamir nerde derseniz? Sonraki zamanları şimdiden bilemiyorum ama bu gece Pamir Büyük( Ayşegül) Teyze'sindeydi. Balkan ve Cem Ata Abisi ile bol bol oynayıp koşturdu. Bütün enerjisini harcadı. Gecenin sonunda da bize yorgunluktan posası çıkmış hemen uykuya dalan bir Pamir kaldı:)) Yaşasın.... Hemen bu gecenin özetini de vereyim. Duygu-Volkan, Ahmet-Tuğçe çiftleri ile Celal ile Ceren'e filmine gidildi. Film için 'vasat' yorumunu yapabilirim. Gecenin sözü ise Ahmet'ten geldi. 'Sizi Pamir ile görmeye o kadar alışmışız ki Pamir'siz bana çok tuhaf geldiniz'. Bu yorumama hiç şaşırmıyorum çünkü biz bir kanguru misali Pamir'i gittiğimiz her yere götürdük. Ta ki Pamir kendi rızası ile bir aile ferdinin yanında kalmak isteyene kadar. Çok şükür ki o günler geldi. Artık onu kendi istediği için gönül rahatlığı ile bırakabiliyoruz ve kısıtlı bir zamanda olsa Evrim ile özgürlük diyoruz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder