17 Şubat 2013 Pazar

1 Çocuk Hiçbirşey 2 Çocuk Çokşey

Ben artık eskiler ne derse koşulsuz şartsız inanır olacağım. Zira hepmi haklı çıkarlar söylediklerinde. Eee ne de olsa yaşanmışlıklar, deneyimler hep eskilerin yanında.. Evrim 4 günlük şirket toplantısı için Antalya'ya gidince Pamir ve benim için hareketli günler başladı. Evimize gelen gidenin fazla olması içinde bitmek bilmez bir enerjiye sahip olan oğlumun fitilini daha da bir ateşledi. Özellikle Balkan'ın gelmesi ile Pamir resmen Nirvana'ya ulaştı:)) Aralarında 3 yaş fark olmasına rağmen bir saniye durmaksızın 2 çocuk bütün evin altını üstüne getirdi. Uyku uyamadıkları gibi, bizede uykuyu haram ettiler..Ayrıca çok az yemek yiyerek (karın tokluğuna) bol bol su içtiler(koşturma sonucunda hareretten)..Ve ablamla bana iki lafın belini kırmayı nasip etmediler..2 günün sonunda ablam ve ben perte çıkarken iki çocuk yeni çıkan araba misali ışıl ışıldı. 2 günün özetinde: Acaba ikinci çocuğu yapmalıyız sorusunun cevabı bende yine hayır oldu. (Yine diyorum çünkü sorunun cevabı sürekli değişiyor) Kafamda da hep'1 Çocuk Hiçbirşey 2 Çocuk Çokşey'cümlesi dönmeye başladı..


  

 2012-Yamaçevler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder