6 Şubat 2013 Çarşamba

Pamir'in Dilinden

Konuşmaya yeni başlayan her çocuk gibi Pamir'in de kendince bir dili var. Bazı kelimeleri çok düzgün telafuz etsede bazı kelimeler var ki bizim ve ileride Pamir'in hayatında fenomen olabilecek nitelikte..Ha birde her çocuğun dilinden annesi anlar diyorlar ya bu kesinlik doğruymuş. Zira bazen Evrim bile Pamir'in ne konuştuğunu bana soruyor..Gerçi son günlerde Pamir gayet güzel konuşuyor. Bana kalsa ben o yarım yamalak yeni konuşmaya başladığı hallerini daha çok seviyordum. Tam öp öp doyamazsınlık durumlardı.. Neyse konumuza geri dönecek olursak işte 2012 yazından bu güne Pamir'in dilinden seçmeler.. Nono: Dondurma Sütle: Sütlaç Banne: Babaanne Korktigo: Korktum Hepisiniz: Herkes Armut: Elma (Ne kadar doğrusunu söylesekte nafile bizim evimizde elma ve armutun ismi çoktan değişmiş durumda) Kaka: Çiş (hangisi geliyor anlamakta zorlanıyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder